Thursday, March 29, 2018

Võru Õlletehas -Tamula Vanake

Nimi: Võru Õlletehas - Tamula Vanake
Päritolu: Eesti (Võru) (Saku õlletehas)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 5,2%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Hele laager
Hind: 0,40€ (Lätis) (Müügil 24tk kastina.)
Eelhäälestus: Olen varem proovinud oli täitsa joodav.
Värvus: Kuldne.
EBC: ?
Vaht: Kadus üpris kiirelt.
IBU: ?
Maitse: Selline täitsa mõnus. Kergelt odrase maitsega. Evib kindlasti mingit maitseomapära ja see on täitsa mõnus. Üldiselt selline rea janukustutaja, mis on maitselt meie peavoolu massõllest üle. Keha võiks ehk veidi jõulisem olla, aga seegi on küllalt keskmine. Täiesti kergelt joodav.

Kokkuvõte: Täiesti normaalne õlleke. Selline suurepärane saunakaaslane. Küllaltki selge ja klaari maitsega. Alkoholi võiks ehk vähem olla, aga noh, ei ole, mis siis ikka teha.

Hinne 4.

Huvitav fakt: Tundub, et tegemist on mingi Saku sõsarfirmaga. Koduleht on alles valmimisel.

Tootja infot: http://voruolletehas.ee/

2 comments:

  1. Olin aastaid vankumatu "Karl Fridrich"´i austaja, ükski teine mark ei suutnud minu meelt muuta, kuni tulite teie, oma "Tamula Vanake"´ga ja mina MURDUSIN.Endalegi uskumatu, kuid fakt on see, et muud enam ei tunnista. Maigu sain suhu Valkast, "õlleralli" hiilgeaegadel. Nüüd olen Tartu "A1000 Market"´i tihe külastaja, sest mujal seda Tartus ei müüda. TEN POINTS JA MÕNUSAID PÜHI!!!

    ReplyDelete
  2. Täis pask,6pakist selline mällar oli et kohutav.

    ReplyDelete